راهنمای بازگشت کالا

7 روز ضمانت بازگشت کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی ستارو می‌باشد. در همین راستا ستارو تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایندو تضمین میدهد تا کالای ارسالی از بابت رنگ و اصالت کاملا با تصویر موجود در سایت یکسان باشد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ستارو ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط ستارو.

پس چنان چه قصد بازگشت کالارا  دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

بازگشت کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

– مورد پسند نبودن کالای دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمی‌پسندید می‌توانید آن را به راحتی بازگشت دهید.

 – متمایز بودن سایز یا رنگ محصول دریافتی: مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز و رنگ محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند .

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 48 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )

– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی،زدگی،شکستگی و… ( ضایعات ) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد ( تا 48 ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق راه های تماس با ما اطلاع داده شود و در صورت درخواست واحد خدمات پس از فروش در زمان مشخص شده تصاویر لازم را ارسال نمایید  ). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.

-در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما قابلیت تغییر ندارد و تنها در صورت بازگشت کالا فاکتور باطل شده و به مراجع مرتبط ابلاغ میگردد.

کدام کالاها قابلیت بازگشت را دارند؟

تمامی محصولات موجود در سایت ستارو قابلیت بازگشت را دارند بجز موارد زیر:

 – دسته بندی های مرتبط با اکسسوری‌ و هر کالایی که شامل پرو و تماس مستقیم با پوست یا بدن فرد باشد، مانند: انواع لباس‌های زیر (زنانه، مردانه، بچه گانه)، عینک، ساعت، چتر، کمربند، جوراب، شال گردن، دستکش، شال و روسری، لگ و ساپورت،بادی، زیورآلات ، سوتین و نیم تنه ، کلاه، روتختی ، بالشت ،لباس نوزاد، اسباب بازی، لوازم تحریر..

– محصولات زیبایی و سلامت

– محصولات و لوازم بهداشت فردی

– محصولات لوازم شخصی برقی

– محصولات که در پک های بهداشتی قرار دارند

– کارت های هدیه فروشگاهی.

تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت را ندارند.

کالاهای قابل بازگشت به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه فروشگاه ستارو قرار داده اید.

– سلامت لیبل محصول و فیزیک کالا در زمان مرجوع کردن بسیار مهم است. قبل از ارجاع کالای خریداری شده، لیبل باید سالم بوده و از محصول جدا نشده باشد.

– در تمامی کالاها لیبل کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن لیبل کالای خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.

– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

– انواع لباس‌ها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.

– انواع کفش‌ها: کف کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.

-انواع لوازم برقی:پلمپ اولیه  یا شیرینک دستگاه باز نشده باشد.

-انواع لوازم خانه و آشپزخانه : پلمپ اولیه سالم باشد و کالا مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی ستارو  برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت را خواهد داشت.

شرایط بازگشت کالاهایی که در پروموشن خریداری شده‌اند:

در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت می‌باشد.

– فروشگاه ستارو هیچ گونه قابلیت تعویض کالایی ندارد لذا در صورت نیاز ، مشتری میتواند نسبت به عودت کالای خریداری شده و سپس خرید کالای مورد نظر دیگر اقدام نماید.

– در صورت درخواست عودت وجه باید کل سفارش بصورت کامل بازگردانده شود.

– در پروموشن‌ها و حراج‌های زمان‌دار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید می‌باشد.

– در صورتی که سفارش شما شامل کالای هدیه باشد، برای بازگشت ، کالای هدیه نیز باید برگردانده شود و در صورت استفاده از آن، مبلغ کالای هدیه از مبلغ کل کسر می‌گردد.

کالاهای قابل بازگشت را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت کالایی را دارید با خدمات پس از فروش ستارو تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.

*لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ستارو خودداری فرمایید.

– در صورتی که ساکن تهران می‌باشید پس از هماهنگی، دریافت کالا با ارسال پیک ستارو صورت می‌‌گیرد. در نظر داشته باشید که برای هر فاکتور فقط یک بار پیک ارسال خواهد شد.

– مشتریان سایر شهرها بعد از تاییدیه بازگرداندن کالا توسط کارشناسان ستارو، صرفا از طریق پست پیشتاز اقدام به ارسال کالا نمایید.

توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا 7 روز عادی(حتی روزهای تعطیل) است که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط ستارو.

پس چنان چه قصد عودت کالا را دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

نکته: در روزهای تعطیل برای ارتباط با پشتیبانی و برگشت محصول می توانید با ایمیل فروشگاه درخواست عودت را اعلام کنید.

کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟

آدرس و شماره تماس انبار بازگشت کالا میتواند متغیر باشد لذا بازگشت کالا صرفا با هماهنگی خدمات پس از فروش سایت و آدرس اعلامی کارشناسان می باشد.

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از دریافت کالا توسط ستارو، کارشناسان، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت بازگشت وجه آن راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.شایان ذکر است مبلغ کالا به همان شماره کارت در زمان پرداخت مشتری واریز میگردد.

– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت ستارو، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد . (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال از مبلغ کل کسر خواهد شد.)

– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی خرید وجود ندارد و محصولات به اولین پرداختی تعلق میگیرد.

– روال بررسی کالای بازگشت شده در حداقل زمان ممکن و نهایتا 72 ساعت پس از دریافت توسط فروشگاه انجام خواهد شد و پس از بررسی ظرف 48 ساعت کاری وجه پرداختی عودت داده می شود.

– در صورت صدور بن برای مشتری، امکان لغو آن و دریافت وجه برای مشتری وجود نخواهد داشت.

– در صورت بازگشت کالا و عدم وجود ایراد اعلام شده مشتری هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و … به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد می‌گردد.